Mie vasta haastoin Helin sillä aistitunnustuksella ja sain vastalahjaksi tämän.

blogger.jpg

Nyt  täytyy toimia seuraavien ohjeitten mukaisesti: Kopioi kuva ja liitä blogiisi

1. Laita linkki keneltä sait tunnustuksen

2. Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä

3. Anna tunnustus seitsemälle

4. Linkitä nämä blogissasi

5. Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta Seitsemän tunnustusta

On myös äärimmäisen vaikeaa kertoa seitsemän asiaa, jota KUKAAN ei tiedä. Yritän kuitenki keksiä sellaisia, mitä Minnakaan ei tietäis, vaikka se on lähes mahdotonta... Ja totean tässä vaiheessa, etten jaa tätä eteenpäin, sillä aika monella tähän olen jo törmännyt. Nämä on aivan hauskoja, mutta tällä kertaa tämä pysähtyy minun osalta tähän.

-Löin ala-asteella yhtä poikaa sateenvarjolla päähän niin, että sille tuli reikä päähän. Väitin, että poika kiusas minua ja niinpä se joutui jälki-istuntoon. Näin Nolostunut

-Mulla on tapana pestä varpaanvälit sillä aikaa kun hoitoaine vaikuttaa.

-Inhoan Salattuja elämiä, päässä alkaa kiehua, jos joudun jossain katsomaan sitä ja sen ala-arvoisia näyttelijäsuorituksia.

-Minun mielestä ruokaa syödään vain siksi, että saatais syödä jälkiruokaa. (Kaikki minun kans syömässä olleet kyllä tietää tämän)

-Mulla on 6 kummilasta, joista 4 on syntynyt 5. päivä

-Lempielokuvani on Tuulen Viemää, ja olen nähnyt sen ainaki 12 kertaa

-Uskon Jumalaan, enkeleihin, henkiolentoihin ja jälleensyntymiseen.

Haluasin ehkä sittenki laittaa tämän eteenpäin yhdelle ystävälle niin se vois paljastaa ostaneensa Oulun Anttilasta Eric Forresterin eli John McCookin levyn, ihan oikeasti rahalla. Mutta eihän sitä enää tarvi paljastaa, ku mie kerroin sen jo tässä Kieli ulkonaNauru